به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    استفاده از متریال مشکی در نمای ساختمان می تواند جلوه منحصر به فردی به خانه یا ویلای شما ببخشد. این مسئله کاملا به سلیقه، بودجه و محل زندگی شما بستگی دارد. معمولا رنگ های تیره مثل مشکی، خاکستری تیره و غیره برای طراحی ساختمان در اولویت قرار ندارد. چرا که رنگ تیره نور خورشید را جذب می کند و باعث افزایش حرارت نمای ساختمان خواهد شد. در نتیجه احتمال تغییر شکل و ترک برداشتن آن وجود دارد. البته این بدان معنا نیست که امکان طراحی نمای ساختمان با متریال مشکی وجود ندارد. این مسئله کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. در مجله املاک سایت amlak daran می خواهیم به بررسی کامل این متریال ها بپردازیم.

    املاک اصفهان
    28 / 8 / 1401 - 12:45
    بازدید : 86
    برچسب‌ها :

    اینکه پروژه شما ساختمانی یا غیر ساختمانی باشد، تفاوتی ندارد. در واقع موضوع در بحث اجرا آغاز می ‌شود. در بحث اجرا افراد نیاز به منابع دارند. در این خصوص مسئول پروژه موظف است تا تمام توان خود را برای هرچه بهتر اجرا شدن پروژه به کار گیرد. منابع یک پروژه ساختمانی شامل منابع مالی، انسانی و دارایی ها می شوند. گرچه وجود منابع انسانی برای پیشرفت پروژه لازم است اما در صورت نبودن بودجه منابع انسانی نیز نمی توانند فعالیت کنند. در مجله املاک سایت amlak daran به بررسی این موضوع می پردازیم.

    املاک اصفهان
    28 / 8 / 1401 - 12:44
    بازدید : 73
    برچسب‌ها :

    پروفیل بر دستگاهی است که از آن برای برش انواع پروفیل استفاده می کنند. پروفیل نیز نوعی فلز است که از آن در ساختمان سازی و ساخت سازه های مختلف بهره می برند. پروفیل ها بر اساس جنس و استحکامشان به دو دسته پروفیل تو پر و پروفیل تو خالی تقسیم می شوند.

    استفاده از پروفیل در ساخت سازه های صنعتی و نیمه صنعتی باعث شده است تا آن را به اندازه های مختلفی برش بزنند. برای برش پروفیل از دستگاه پروفیل بر استفاده می کنند. حال پروفیل بر چیست و چگونه از آن استفاده می کنند سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد.پاسخ این سوالات را در مجله املاک در پلتفرم املاکداران پاسخ داده شده است.

    املاک اصفهان
    26 / 8 / 1401 - 12:24
    بازدید : 91
    برچسب‌ها :

    در واقع چیلر یکی از بهترین دستگاه های تهویه سرمایشی است که با انجام فرآیند تقطیر و تبخیر برای خنک کردن انواع محصولات، ماشین آلات، صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. معمولا این سیستم های خنک کننده را در زیر زمین یا پشت ‌بام ها نصب می کنند که در اغلب موارد چیلرهای زیر زمینی با آب خنک می شود. اما کاربرد چیلرها چیست و دارای چه مزایایی هستند؟ اطلاعات بیشتر را می توانید در املاکداران مگ در املاک داران دات کام بخوانید.

    املاک اصفهان
    25 / 8 / 1401 - 12:34
    بازدید : 72
    برچسب‌ها :

    غارها، یکی از شگفت انگیزترین مناطق کره زمین هستند که مانند اقیانوس ها شگفتی های طبیعت را در خود پنهان می کنند. غارها در زیر زمین یا درون کوه ها ایجاد می شوند و جلوه های خاصی برای جویندگان طبیعت ایجاد خواهند کرد. برخی از این حفره های زیر زمینی، پر پیچ و خم هستند که بازدید از آن ها می تواند حیرت شما را برانگیزد. این غارها برای گردشگران طبیعت و جویندگان زیبایی های بکر جهانی مورد توجه قرار گرفته‌اند. اطلاعات بیشتر در مورد شگفت انگیزترین غارهای جهان را می توانید در املاکداران مگ در املاک داران دات کام بخوانید.

    املاک اصفهان
    25 / 8 / 1401 - 12:33
    بازدید : 56
    برچسب‌ها :

    لوور نوعی پنجره بسته است که با توجه به مکانیزمی که دارد نور و هوا را به صورت کاملا کنترل‌شده وارد فضا می کند. در واقع لوور یا همان آفتابگیرها دارای المان تیغه ای شکل به صورت افقی یا عمودی زاویه دار هستند که می‌توانند نور و هوا را به صورت کاملا کنترل‌شده، وارد کنند. در ارتباط با این نوع پنجره اطلاعات بسیاری وجود دارد که دانستن آن ها به شما برای تجربه یک خرید عالی بسیار کمک می کند. ما در سایت املاک داران ( amlakdaran mag ) این پنجره را به طور کامل معرفی کرده ایم.

    املاک اصفهان
    24 / 8 / 1401 - 12:15
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

    یکی از سبک ها و استراتژی های مدرن عصر حاضر در کسب و کارهای اینترنتی، ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ است. این دو نه تنها باعث فروش بیشتر کالا می شوند بلکه خریداران را به سمت پلتفرم کاری شما هدایت می کنند. امروزه با گسترش تکنولوژی و فراگیر شدن کسب و کارهای اینترنتی، شاهد خریدهای اینترنتی گسترده ای هستیم که بدون حضور در مکان های عمومی و جامعه، کالای مورد نظر خود را با سرعت در هر کجای از دنیا دریافت می کنند.ما در سایت املاک داران ( amlakdaran mag ) این پنجره را به طور کامل معرفی کرده ایم.

    املاک اصفهان
    24 / 8 / 1401 - 12:14
    بازدید : 68
    برچسب‌ها :

    چوب پلاست ها با ویژگی های ممتازی که دارند در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. مقاومت بالا و تداعی طرح چوب از جمله ویژگی های این کامپوزیت است. کامپوزیت ها با ترکیب عناصر مختلف، دست معماران را در استفاده از مصالح تجدید پذیر و متنوع باز گذاشته‌اند تا صنعت ساختمان سازی را غنا بخشند. یکی از کامپوزیت های محبوب و متداول، چوب پلاست است. برای آشنایی با کاربردهای چوب پلاست به پلتفرم املاک داران، بخش مجله مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    23 / 8 / 1401 - 12:33
    بازدید : 69
    برچسب‌ها :

    وجود ابزارهای کار در هر خانه ای جزو الزامات و واجبات آن خانه است. چون این ابزارها شما را از هر تعمیرکار و پرداخت هزینه اضافی معاف می کند. حالا جدا از هزینه بالا برای تعمیرات، ممکن است وسایل خانه دچار یک آسیب جزئی شده باشند. در این صورت به راحتی می توان آن ها را تعمیر کرد. این کار مخصوصا برای افراد کار بلد راحت و سریع انجام می شود. به همین دلیل به ابزارهای دستی و مناسب برای مصرف خانگی نیاز پیدا می کنید. برای آشنایی با ابزارهای کاربردی خانگی به پلتفرم املاک داران، بخش مجله مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    23 / 8 / 1401 - 12:33
    بازدید : 69
    برچسب‌ها :

    ساختمان ها نیز همچون موجودات زنده، عمر دارند. منظور از عمر مفید ساختمان مدت زمانی است که بنا از لحاظ ظاهر و ویژگی های فنی شرایط ایده آل اولیه خود را حفظ می کند. از یک زمانی به بعد نشست، تغییر ظاهر و فرسوده شدن و ترک خوردن باعث می شود ساختمان از لحاظ ایمنی افت کرده و خطرات مختلفی آن را تهدید کند. در مجله املاک سایت amlak daran می خواهیم به بررسی ساختمان های بتنی و عمر مفید آن ها بپردازیم.

    املاک اصفهان
    22 / 8 / 1401 - 12:11
    بازدید : 66
    برچسب‌ها :

    در بسیاری از فیلم های ترسناک به جای استفاده از شخصیت ها در مرحله اول از فضا به عنوان ابزاری برای ترساندن استفاده می کنند. در این فیلم ها هدف تنها ترساندن مخاطب نیست، بلکه نویسنده تلاش می کند یک تفکر عمیق در خصوص دنیایی که ساخته است ایجاد کند. در واقع تنها شخصیت های فیلم نیستند که اهمیت دارند، بلکه معماری سینما نیز مهم است. در مجله املاک سایت amlak daran می خواهیم به بررسی ساختمان های بتنی و عمر مفید آن ها بپردازیم.

    املاک اصفهان
    22 / 8 / 1401 - 12:10
    بازدید : 69
    برچسب‌ها :

    وال‌ استریت ژورنال اخیرا مقاله‌ ای در رابطه با «تمیز کار‌های تر و فرز» انتشار داده است. در این مقاله درباره ویژگی‌ های شخصیتی افرادی که می خواهند تمیز کاری زودتر صورت گیرد و همین طور درباره زیر مجموعه‌ های این روش های تمیزکاری صحبت شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در سایت https://amlakdaran.com/ مراجعه کنید.

    املاک اصفهان
    21 / 8 / 1401 - 12:43
    بازدید : 67

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه